Βοηθάει το πράσινο τσάι στην απώλεια βάρους ;

Μια πρόσφατη ανασκόπηση απο το Medical News Today ,δείχνει πως το πράσινο τσάι συνδέεται με μια σειρά οφέλη για την υγεία αλλά θα απαιτηθεί περισσότερη μελέτη για να καθοριστεί σε ποιο βαθμό μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους.
Οι διαδικασίες που επιτρέπουν στο σώμα να μετατρέψει την τροφή και το ποτό σε χρήσιμη ενέργεια ονομάζεται μεταβολισμός. Το πράσινο τσάι μπορεί να είναι ευεργετικό για την απώλεια βάρους βοηθώντας το μεταβολισμό του οργανισμού να είναι πιο αποτελεσματικός καθώς περιέχει καφεΐνη και ένα είδος φλαβονοειδούς που ονομάζεται κατεχίνη, το οποίο είναι αντιοξειδωτικό .
Και οι δυο αυτές ενώσεις μπορούν να επιταχύνουν τον μεταβολισμό.
Η κατεχίνη μπορεί να βοηθήσει στη διάσπαση του περίσσιου λίπους, και η καφεΐνη μπορεί να αυξήσει την ποσότητα ενέργειας που χρησιμοποιεί το σώμα.
Τι λένε οι έρευνες για την απώλεια βάρους με πράσινο τσάι
Μια ανασκόπηση που δημοσιεύθηκε το 2010 διαπίστωσε ότι τα συμπληρώματα πράσινου τσαγιού, που περιέχουν κατεχίνη ή καφεΐνη, είχαν μικρή αλλά θετική επίδραση στην απώλεια βάρους .
Μια πιο πρόσφατη επανεξέταση διερεύνησε την κλινική χρήση του πράσινου τσαγιού για την απώλεια βάρους σε άτομα που ήταν υπέρβαρα ή παχύσαρκα. Ενώ βρέθηκε ότι το πράσινο τσάι είχε θετικό αντίκτυπο , το αποτέλεσμα δεν ήταν σημαντικό.
Τι είναι το πράσινο τσάι;
Το τσάι έρχεται σε διαφορετικές ποικιλίες, αλλά όλες προέρχονται από το ίδιο φυτό το Camellia sinensis .
Το πράσινο τσάι παρασκευάζεται με τον ατμό στα φύλλα του φυτού και δεν περνάει από την ίδια διαδικασία ζύμωσης που χρησιμοποιείται για την παρασκευή άλλων τύπων τσαγιού, έτσι διατηρεί περισσότερα από τα αντιοξειδωτικά και τα θρεπτικά συστατικά που βρίσκονται στα φύλλα του φυτού .
Άλλα ενδεχόμενα οφέλη για την υγεία
Το πράσινο τσάι συνδέεται επίσης με τη μείωση της χοληστερόλης και τη βελτίωση της υγείας της καρδιάς.
Εχει συνδεθεί επίσης με την μείωση του κινδύνου της νόσου του Alzheimer , τον διαβήτη τύπου 2 ,ενώ θεωρείται ότι έχει και με αντικαρκινικές ιδιότητες
Ωστόσο, τα αποδεικτικά στοιχεία για τους περισσότερους από αυτούς τους ισχυρισμούς παραμένουν ασαφή.
Για παράδειγμα, μια επισκόπηση έρευνας το 2009 που συνέδεε την κατανάλωση πράσινου τσαγιού με την πρόληψη του καρκίνου ,δεν μπόρεσε να βρει ισχυρά αποδεικτικά στοιχεία που να υποστηρίζουν αυτόν τον ισχυρισμό.
Μια πιο πρόσφατη ανασκόπηση του 2013, βρήκε κάποια στοιχεία που δείχνουν ότι η κατανάλωση του πράσινου τσαγιού μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη. Ωστόσο, αυτό βασίστηκε σε ένα μικρό αριθμό βραχυπρόθεσμων μελετών.
Απαιτούνται περισσότερες μακροχρόνιες μελέτες υψηλής ποιότητας για να επιβεβαιωθεί εάν το πράσινο τσάι είναι ευεργετικό για οποιαδήποτε προβλήματα υγείας
Συμπέρασμα
Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που μπορεί να έχουν μια σειρά από οφέλη για την υγεία.
Θα απαιτηθεί περαιτέρω έρευνα για να καθοριστεί σε ποιο βαθμό μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους ,καθώς και την καλύτερη μέθοδο για την κατανάλωσή του .
Το πράσινο τσάι δεν είναι επιβλαβές, και έχει χρησιμοποιηθεί για αιώνες.
Ως εκ τούτου, μπορεί να είναι μια χρήσιμη προσθήκη σε μια υγιεινή διατροφή και άσκηση που στοχεύει στην απώλεια βάρους και τη συνολική υγεία
.Πηγές :
Medical News Today

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *