Χρονικά περιορισμένη ημερήσια διατροφή ως μέθοδος απώλειας βάρους

Μπορείς να τρως ότι θέλεις για οκτώ συνεχόμενες ώρες όμως τις υπόλοιπες δεκαέξι θα πρέπει να περιοριστείς μόνο στο νερό !!!

Αυτή είναι μια νέα “συνταγή” δίαιτας που φαίνεται να υποστηρίζεται και από επιστημονικα δεδομένα….

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόις στο Σικάγο, κατέληξαν στο προκαταρκτικό συμπέρασμα ότι η καθημερινή περιορισμένη χρονικά διατροφή , είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για τη μείωση του βάρους αλλά και της αρτηριακής πίεσης.

Η μελέτη αυτή είναι η πρώτη που εξετάζει την επίδραση της χρονικά περιορισμένης κατανάλωσης – μια μορφή νηστείας που περιορίζει την κατανάλωση τροφής σε επιλεγμένες ώρες κάθε μέρα – για την απώλεια βάρους στα παχύσαρκα άτομα.

Για να μελετήσουν την επίδραση αυτού του τύπου διατροφής, οι ερευνητές συνεργάστηκαν με 23 παχύσαρκους εθελοντές με μέσο όρο ηλικίας 45 χρόνια και μέσο δείκτη μάζας σώματος 35.
Μεταξύ των ωρών 10 π.μ. και 6 μ.μ. οι εθελοντές θα μπορούσαν να τρώνε κάθε είδος και ποσότητα φαγητού που επιθυμούν, αλλά για τις υπόλοιπες 16 ώρες μπορούσαν να πίνουν μόνο νερό ή αναψυκτικά χωρίς θερμίδες για 12 συνεχόμενες εβδομάδες.
Συγκρίνοντας τα αποτελέσματα με αντίστοιχη ομάδα ελέγχου που ακολουθούσε διαφορετικού τύπου δίαιτας ,οι  ερευνητές διαπίστωσαν ότι όσοι ακολούθησαν τη διατροφή περιορισμένης χρονικής διάρκειας, κατανάλωναν λιγότερες θερμίδες, παρουσίασαν απώλεια βάρους και βελτίωση στην αρτηριακή πίεση.

“Τα αποτελέσματα που είδαμε σε αυτή τη μελέτη είναι παρόμοια με τα αποτελέσματα που έχουμε δει σε άλλες μελέτες για την εναλλακτική ημερήσια νηστεία, ένα άλλο είδος διατροφής , αλλά ένα από τα οφέλη της δίαιτας 16: 8 μπορεί να είναι ότι αυτή είναι μια  ευκολότερη μέθοδος για τους ανθρώπους να την διατηρήσουν ».

Αυτά τα προκαταρκτικά δεδομένα προσφέρουν υπόσχεση για τη χρήση χρονικά περιορισμένης διατροφής ως τεχνική απώλειας βάρους σε παχύσαρκους ενήλικες, αλλά απαιτούνται μακροπρόθεσμες, μεγάλης κλίμακας τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες δοκιμές

“Η διατροφή 16: 8 είναι ένα άλλο εργαλείο για την απώλεια βάρους που έχουμε τώρα προκαταρκτικά επιστημονικά στοιχεία για να υποστηρίξουμε ».

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *